Bezorginformatie

Wat zijn de mogelijkheden?

Alle bestellingen bij EyeBeauty worden verstuurd met PostNL, DPD of DHL. Hierbij heb je de keuze uit 2 mogelijkheden:

 

PostNL:  

♦ €1.50 voor adressen in Nederland

♦ €3.25 voor adressen in België

 

Bestellingen die door de brievenbus passen worden in een speciaal daarvoor bestemde brievenbusbox  of bubbel-enveloppe verstuurd. 95% tot 98% van de brievenbuspost wordt de eerstvolgende werkdag afgeleverd. EyeBeauty is niet verantwoordelijk voor vertragingen die hierbij opgelopen kunnen worden of als er een pakketje zoekraakt. Er is GEEN track & trace nummer beschikbaar voor deze verzendmethode.


POSTNL of DHL: TRACK & TRACE UPGRADE voor €4.95

 

Wil je er zeker van zijn dat je bestelling wordt afgeleverd, kies dan voor een UPGRADE naar Track & Trace. Je ontvangt niet automatisch het Track & Trace nummer, maar wij kunnen het wel voor je nakijken als er iets mis mocht gaan. Je bestelling is op deze manier ook verzekerd.

 

De kosten voor een UPGRADE naar Track & Trace zijn :

♦ €4.95  voor adressen in Nederland

♦ €7.25  voor adressen in België

(Wil je gebruik maken van Track & Trace dan kun je dit aangeven tijdens het afrekenen in de shop) 

95% tot 98% van de pakketpost wordt de eerstvolgende werkdag afgeleverd. EyeBeauty is niet verantwoordelijk voor vertragingen die hierbij opgelopen kunnen worden. 


Bezorging:  

Het aanbieden van uw pakket door de pakketdienst gebeurt normaal gesproken de volgende werkdag (Ook in België maar dit kan soms 1 of 2 dagen langer duren) op het door u aangegeven bezorgadres. Er wordt alleen bezorgt op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) maar soms ook op zaterdag. Er wordt gevraagd om een handtekening voor ontvangst. Als het pakket niet bezorgd kan worden dan zal de chauffeur een kennisgeving in uw brievenbus achterlaten en óf het bij uw buren afgeven óf de daaropvolgende werkdag opnieuw aanbieden. Het kan ook alleen zo zijn dat het pakket de daaropvolgende werkdag opnieuw bij u aangeboden. In Nederland biedt  de pakketdienst bij uw afwezigheid het pakket maximaal 2 maal aan. In het buitenland kunnen andere regels gelden.

 

Indien een bestelling te laat wordt afgeleverd is EyeBeauty daar niet verantwoordelijk voor en zal er geen restitutie van het aankoopbedrag worden gegeven. Bestel op tijd zodat je er zeker van bent dat je de producten tijdig in huis hebt.

 

Afhalen:

Het afhalen van bestellingen is niet mogelijk aangezien orders direct vanuit ons magazijn verstuurd worden. 

 

Retouren:

Neem voordat je een product retour zend eerst contact met ons op via sales@eyebeauty.nl of via het contactformulier op onze site. Zendingen dienen gefrankeerd naar ons geretourneerd te worden. Ongefrankeerde retourzendingen en rembours zendingen worden niet geaccepteerd. Zorg voor stevige verpakking en vergeet niet je naam als afzender te vermelden.

 

 

Afkoelingsperiode:

 √Je hebt het recht op een afkoelingsperiode van 14 werkdagen na levering van het product. 

 √Je mag een product binnen die periode onbeschadigd/ongeopend en in de originele verpakking terugsturen.

 √EyeBeauty betaald dan binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug.

 √De portokosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de klant.

 √Ongefrankeerde zendingen worden door ons geweigerd.

 

RETOURADRES

EyeBeauty

Postbus 519

3770 AM Barneveld

 

Onze kleurlenzen zijn geschikt voor normale, gezonde ogen en worden altijd per paar en zonder sterkte geleverd (Plano). De aanbevolen leeftijd voor gebruik van onze kleurlenzen is vanaf 16 jaar. EyeBeauty is niet aansprakelijk voor nadelige gevolgen door foutief gebruik van kleurlenzen. Als je twijfelt of de lenzen geschikt voor je zijn raadpleeg dan een arts of oog- en contactlens specialist. Lees altijd de bijgeleverde gebruiksaanwijzing voor gebruik goed door!